Torsdag - Korkad

2009-08-20 / 23:41:52
åhh mitt korkade jag... lyckades riktigt bra idag...hehehe....
på nått vis hade jag glömt o avstyra en överförring till min mamma,så idag när barnbidraget kom o jag trodde jag hade pengar så hade jag inga...
som tur va så tog jag ett kontoutdrag innan jag skulle in på hajen o handla...så slapp jag göra bort mig
men jag behövde få tillbaka pengarna, så efter mycket om o men så gick det =)

dagen idag har var tråkig...känns som jag bara har hunnit med jobbet...tur att veckan snart e över...men givetvis så ska man jobba på lördag =/
så denna helgen blir lugn...ganska skönt ändå...känner att jag har fullt upp ändå...behöver mer timmar om dagarna o några dagar till i veckan för o hinna...

nä nu väntar das säng
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: