Torsdag - trist dag

2009-08-13 / 23:16:31
idag vet jag inte vad jag ska skriva om...haft en lagom trist dag på jobbet förrutom att jag fick träffa några av mina favvokunder igen...inte sett dom på över 1månad...är svena trött nu o ska snart upp o jobba igen =/ jobbigt när jag alltid jobbar sen torsdag o tidig fredag....men det e skönt med fredagar =) o imorgon får vi glass massor av glass o det behövs verkligen...har typ kört med en tom glassbil idag...o det mina vänner är inte så himlans roligt för då måste man va äckligt jävla slicki röv trevlig....å efter 6h orkar man nästan inte va trevlig längre...därför e jag väldans trött nu....så nu ska jag snart krypa till kojs....o lilleman sover hos mormor inatt...för dagis är stängt imorgon så hon får va barnvakt...
så jag får sova pytte pytte lite längre imorgon =D
nä sista ciggen(idag) sen sängen...

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Ryck upp dig, ryck upp dig!

Kommenterat - 2009-08-14 / 19:31:30  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: anna

ta det nu lugnt gumman och försök slappa så du blir piggare

Kommenterat - 2009-08-14 / 21:33:58  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: