Söndag - helgen

2009-08-30 / 20:24:51
Fredag: jobbade, efter jobbet ut till veddige för o rida lite...blev inte så lång ridtur mest skötsel utan hästar men det är trevligt det med...kom hem o då hade tommy lagat jätte god mat, sen va jag tvungen o dammsuga o sen va det läggdax för lilleman o det tog sin lilla tid så jag somnade jag med...så jag sov hela natten med kläderna på hehehe snacka om att jag va trött ;)

Lördag: vaknar fortfarande as trött, sätter i gång o färgar håret....misslyckas lite o får färg på kinden vilket jag börjar skrubba bort resultatet blev typ brännsår på kinden, blev tvungen till o ta fram saxen o klippa lugg för det såg ut som tommy boxat på mig hehe (vilket han absolut inte hade gjort)
sen lämna jason hos mamma som skulle va barnvakt ...in i duschen o fixa till mig sen bar det av på glesbygdsturné med jänkebilarna...
jag körde för glenn o i bilen satt : jag , linda, glenn, tommy , tomas o cilla...vi hade det riktigt trevligt med små undantag i älvsered hehehe
körde vidare ut till tofta där det va kräftskiva o dansade lite innan det bar av in till stan...glenn o linda,tomas o cilla gick till oden för o festa medans jag o tommy åkte till krogen istället...vi hade det riktigt trevligt =)
hem o somnade nästan på stört helt färdig!

Söndag: idag vaknade jag först halv 10 av att världens mysigaste tommy bara titta på mig o sa att han älskade mig mest av allt i hela världen!!! finns det nått bättre sätt o vakna på =) men jag va inte riktigt redo för o gå upp så jag somnade om o vaknade igen vid 1 hehehe in o duscha o sedan iväg o hämta jason o vidare ut till svärfar i dagsås....hem o lämna tommy o sen ner till hajen för o handla lite...
hem laga mat o åt o guuud va gott det va med mat =) o sen satt vi oss i soffan jag o tommy o jason satt i sin säng o läste bok o efter ett tag när jag gick för o kolla vad han gjorde så hade han gått o lagt sig o somnat den lille sötisen...helt själv han va väl trött han med =)
så det va lätt o få honom till o somna idag hehehe =)
nu ska jag snart i säng jag med börjar känna mig trött...men det har varit en mysig helg =)
Kärlek är underbart!


Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: