somnade

2009-08-07 / 12:09:25
blev ingen blogg igår...hehe jag var för trött så jag somnade ;)

igår bestod min dag av dåligt humör...många märkte nog av det...så på jobbet gick jag in i våran iskalla frys o började hacka lite is med en spade för att få ut mina aggritioner...hjälpte lite iaf =)

när jag kom hem från jobbet så började jag laga lasange, medans tommy o jason va ute o spelade fotboll =)
sen skulle tommy iväg o springa (hehe) så jag skjutade honom till detta o sen åkte jag o jason o hämta brossan o svägerska så åkte vi en sväng till läjet o käka glass...brossan bjöd för jag klippte ju faktiskt honom innan vi åkte...;)
sen hämta vi tommy efter 1h o så körde vi några varv på stan innan det va dags o krypa till kojs...jag somnade innan jason till o med...min kropp börjar säga ifrån nu...tur att det snart e måndag =)

o nu sitter jag på jobbet...har precis tagit emot en glassleverans o packat upp allt...totalt blev det 5pall idag, inte så farligt... ska strax ta mig en glass o göra det sista jobbet sen hem snart hoppas jag...jag e ju så satans trött o mör, ont i varenda muskel...hehehe låter som en gammal gnällig käring ;)
vi ska antagligen på kalas ikväll med...men det blir inte långvarigt...har ju mitt monster pass imorgon i glassbilen...blir la 12h lr nått sånt, pust o stön!

nä nu drar jag...måste ju jobba med =)
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: