Måndag - Irriterad

2009-08-24 / 22:22:30
Är just nu fruktansvärt irriterad! GAHHHH ska det va så jävla svårt o få ha ett eget intresse (utom o va hemmafru) o få lite egentid (förutom jobbet) o bara få va sig själv...utan att nån blir sur o ringer o frågar när man kommer hem o sen när man kommer hem är dom sura o vägrar prata med en....?!
så får man dåligt samvete för att man inte är hemma o tar "hand" om familjen....kvinnans roll antar jag...
men dom, dom kan få göra sin grejer till höger o vänster, helst 10 hobbysar samtidigt...SUCK!
utan det minsta dåligt samvete....hmm
för mig rör det sig om 2 dagar i veckan...o ja det tar mer tid än vad man tror, o ja jag blev lite sen...men hallå! jag vill också få göra nånting o speciellt om det är roligt o ger mig nånting...

så nu har jag fått avreagera mig lite...har jobbat idag...men va fruktansvärt seg så det gick lite i lagom takt ;)
efter jobbet hem o hämta jason på dagis, sen hem o grejja lite o sen vidare till mcdonalds där vi mötte upp tommy.
åt o sedan åkte jag ut till lollo för o rida lite....min pappa va barnvakt åt jason för tommy skulle spela korpenfotboll....
fick galopperat idag iaf...hehehe fort gick det o det gillar vi =) red på skogsvägar i dag o det va verkligen härligt, kände mig riktigt levande!! o lollo va så stolt över mig för jag vågade galoppera med "legend" för det vågar knappt hon ;) men jag älskar farten =)

nu har jag kommit hem o ja jätte bra stämning....not.....men nu har jag lagt in räkningarna o ska strax krypa ner för imorgon börjar jag tvätta kl 07.00 så god natt o tack för mig

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: