Fredag - Motion

2009-08-21 / 21:27:41
Idag har jag nog fått mycket motion...på jobbet idag är det som ett "gym" eftersom glassleveransen kom idag...
mycket bära o slit...
efter jobbet åkte jag ut till veddige till lollo o stallet för o rida...red i 1½h (vilket är mycket motion) o idag gick det lite fortare o det va skit kul det tyckte nog både jag o hästen =)
sen när jag kom hem blev jag lite försenad...hade lovat tommy o va hemma SENAST 20 i 6, jag va hemma 10 i 6 han stod o stampa o va svinsur...han skulle iväg o spela innebandymatch....men men han kom hem precis o verkade inte lika sur längre (skönt ;) )
så jag va uppe i varv efter all stress för o komma hem i tid...så jag o jason gick upp i skogen o matade ankorna i dammen o sedan gick vi till busshållsplatsen för o möta mamma när hon kom från jobbet....
vidare hem till henne o käka lite kvällsmat o pratade lite o sedan så cyklade hon o jason hem o jag sprang brevid...så nog har jag fått mycket motion idag men det känns skönt o VÄLDIGT behövligt...detta är väl mitt nya liv antar jag ;)
hoppas bara det håller i sig... ;)
sen tog jag o jason ett bad när vi kom hem innan det va dax för lilleman o krypa till kojs...

Imorgon är det jobb o jag har faktiskt tänkt o gå o lägga mig tidigt ikväll eller innan 12 iaf...men jag känner mig sådär goe trött just för att jag gjort nått vettigt som tröttat ut mig på ett annat sätt än vad jobbet gör....
känner inte riktigt för o jobba men det gör jag aldrig på lördagar för övrigt hmm...kanske borde sluta köra lördagar?! men det märks ju såväl i lönekuvertet om jag gör det...slutar alltså =/
jaja får tänka vidare på den tanken ett tag till... nu lite tv gluttande innan sängen

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: