underbar dag

2009-04-21 / 21:59:50
Idag har dagen faktiskt varit underbar...fått i mig alla shake utan 1 ska ta den om en stund...är mäkta stolt över att jag lyckats vända detta obehag till nått bättre =)

sen när pattsy slutat jobba kom hon hem till mig så tog vi på oss promenad skorna o begav oss neråt stan...innan vi började vandra så gick vi in på lindex där jag fick köpt 2 nya bh:ar o 2st trosor...kanon priser det va tag 2 betala för 1...kanon billigt...sen fick jag även köpt lite kläder till lilleman för nu börjar hans kläder bli lite små...
efter det gick vi in en sväng på hm oxå fick köpt ett svart linne alltid bra o ha =) man kan aldrig få för mycket svarta kläder =)

sen efter all shopping tog vi en promenad runt fästningen innan vi fortsatte hemåt...sen när vi kom hem kom brossan på besök så jag fick klippt honom...sen blev det en liten promenad till men jason vi gick upp i skogen o plockade lite vitsippor som vi sedan gav till min mamma...jason var så glad att se mommo att han fick för sig att han skulle sova där...men det fick vi ändrat på eftersom han varken hade snutten lr vällingen...så han följde med hem till slut...men mommo lovade att han skulle få sova där i helgen lr nån annan dag nu i veckan...

och nu har jag haft en liten telefonstund med zita...det va längesen men det va väldigt trevligt som vanligt...=) tack för att du finns gumman...

nä lite tv nu

puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Tack själv ;)

Kommenterat - 2009-04-21 / 22:08:40  | URL - http://http://rosihas.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: