susie starfighter!

2009-04-19 / 10:42:45
Hahaha det e allt jag kan säga...pattsy tog bilder på mig igår kväll o knäckte sig...jag i skinnstället = susie starfighter
skrattade så att tårarna rann...tyvärr har jag inga bilder så jag kan inte avslöja nått hahah

Grattis Pattsy som blir 24år idag!!! därav fest igår...men jag jobbade ju 12h igår så jag va nykter men hade lika roligt för det...men det va mycket folk ute på krogen...o man kände inte ens hälften...

sen fick jag även tillbaka ringarna av pat igår....gud va fina dom va såg ut som flong nya..tack gumman du har gjort ett super jobb =) stolt över dig!

nu sitter jag här med mitt vanlij te =) o lyssnar på buddy holly efter tommys önskan...dagen kommer bestå av att laga lite mat snart till da familj o sedan hämta pat när hon ska lämna hojen på hennes nya hojplats. sen har hon fått för sig att laga sushi men ja jag vet inte....äter nog lite kassler paj ist...mycket godare =)
annars en allmänt slapp dag tror jag..

puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Sushi är gott, men jag vet i fan om jag ätit om Pattsy lagat det :-D

Kommenterat - 2009-04-19 / 11:48:31  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Pattsy

sushi är mycke gott å ja kommer göra den så grymt god =) tack för att du kom igår socker, bilderna på dig kommer snart ;)



puss

Kommenterat - 2009-04-19 / 11:54:56  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: