språngmarsch i regnet

2009-04-27 / 22:35:45

JAg o pattsy va ute o tog en jätte mysigt kvällspromenad vilket slutade i ett jävla springade när himmeln bara öppnade sig, vi blev pisseblöta men vi skratta =) sen tog vi en kopp te o åt färsk annans =)

Dagen idag på jobbet har vart full rulle...haft så jävla mycket o göra att jag fick stå upp o käka lunchen idag...va helt jävla färdig när jag kom hem...fått typ brännsår på mina fingrar efter att jag rivit ner bakstamdekaler som satt som fan...ont som satan gör det iaf på mina fingrar...

lagat god mat idag...stroganof med lite nya ingredienser mot vad jag brukar ha...blev riktigt gott...fick dock inte i mig så mycket eftersom min magsäck är ganska liten just nu...men gott o få tugga igen iaf...


sen kom svärmor på besök....då passde jag på o rensa ut jasons garderob medans han va sysselsatt med annat...skönt o bli av med alla urvuxna kläder som ligger o tar plats i garderoben...sedan hjälpte jason till o byta sängkläder i sin egna säng...sedan la jag honom o det va inga problem han somna nästan med en gång...

sen kom ju då pattsy o vi gick våran promenad...o nu sitter jag här o ska hoppa in i duschen....o imorgon är det gekås ska blir lika trevligt som vanligt =)

puss puss

Kommentarer!
Postat av: Nina

Godmorgon! Så du ska oxå göra gekås idag? hehe.. Kanske ses där, jag ska försöka köpa sånt som står på listan o inget annat. Man kanske lyckas om man skriver dit övrigt o godis ;)

Kommenterat - 2009-04-28 / 05:56:44  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Mange B

Regn??? Vad är det??? Här är torrare än öknen, det är skönt och så vill vi ha det, till bekostnad av gräset :-)!!



Heppa



Mange B

Kommenterat - 2009-04-28 / 21:29:53  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: