skrattat

2009-04-23 / 23:03:14

Hahaha som jag skrattar åt mig själv...gjorde en rolig grej påväg hem från jobbet...JAG spelade inte mig själv när jag SJÖNG!!! hahhahaha jo men visst lät det bra då o då men det e fan så hemskt o höra sin egen röst...men ett gott skratt fick jag iaf...=D

dagen har varit halv stressig på jobbet men det funkade till slut o imorgon är det bara 6h på kontoret som gäller...o det är även löning WEIIII!!!
en vanlig löning hade jag lagat nån super god mat till familje mys...MEN det blir en mumsig choklad shake istället...(fy fan) längtar nu när man gått halvtid till riktig mat...ska bli skönt o få tugga igen...=D

nä sista måltiden för idag jag sväljas gonatt mina vänner


puss o hej leverpastej (på måndag iaf =D )

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Får man lov att lyssna på den inspelningen???? :)

köss

Kommenterat - 2009-04-24 / 16:17:26  | URL - http://rosihas.blogg.se/
Postat av: Susie

hahaha zita nä jag tror jag håller det för mig själv...spelar bara live för dig ;)

puss

Kommenterat - 2009-04-25 / 00:00:34  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: