natten

2009-04-20 / 00:33:36
jajemän nu e det natten...o jag e vaken...haft en toppen dag med födelsedagsbarnet Pattsy.
hon o tommy gjorde sushi o käka jag o lilleman åt paj heheh
sen som vanligt har vi ju tekvällar som aldrig slutar i rättan tid...både jag o pat kommer nog va tok trötta imorgon när klockan ringer...=/ men det e strunt samma för vi har alltid så mycket o prata om =) vilket är trevligt...

har gjort garderobsrensning idag med...blev en hel svart sopsäck o slänga med nästan bara mina kläder...pattsy fick med sig lite hem oxå dock men shit va mycket kläder man har som man aldrig använder...så jag fick ett ryck o hivade allt som jag inte använd det senaste året så nu är det väldigt fin ordning i garderoben igen =)

imorgon börjar mitt nya liv,..jag undrar jag hur det kommer gå...jajaj vi får se men jävlar om jag inte klarar det....

nä nu ska jag ner i säng klockan ringer 7 imorgon o jag har tänkt att inte försova mig....  ;)

puss o god natt
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Hej! Har du köpt nytt liv??? Inte på Biltema väl? Har du det så går det garanterat åt helvete helt! Men ni är ju starka kvinnor så det går säkert vägen!!



Lycka till



Mange B - Samma gamla liv tills det skiljer oss åt

Kommenterat - 2009-04-20 / 17:14:11  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

haha nä jag har inte köpt ett nytt liv =) jag har börjat en ny diet som är åt helvete så jävla äcklig att jag håller på o kräkas varje gång...det går inte direkt bra =/



hoppas ditt liv e bättre hehehe =)

Kommenterat - 2009-04-20 / 20:53:22  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: