lördagnatt

2009-04-12 / 00:30:46
då va man hemkommen efter att ha kört jänkebil i typ 7h väldans trevligt dock...fint väder o man hade verkligen sommar känslor...mmm härligt =)

annars har man ju inte hunnit med så mycket mer idag...tommy spenderade halva dagen i gbg o glodde på kass fotboll...o jag o lilleman va hos mamma o åt mat...sen va jag så trött att även jag sov middag hehehe =)
sen bjöd mamma mig o pattsy o jason på fika väldans gott...=)

o efter det så stannade jason hos mamma min o jag o pat åkte iväg för o hämta jänken...
tommy har somnat nu har fick som vanligt betongkeps i bilen,,,men han höll fan längre än vad vi slagit vad om... duktig kille =)

nu ligger jag i sängen o det är bara skit på tv:n men jag får väl lägga mig o glo lite innan jag somnar...
tack för en underbar dag mina vänner o min man =) puss älskar er

god natt
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Vem fick inte betongkeps?? Men men, nu är det ny dag och nya tappra försök skal göras ;-)!



Ha det





Mange B

Kommenterat - 2009-04-12 / 08:44:48  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

Haha lycka till =)

Kommenterat - 2009-04-12 / 11:12:40  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: