lite kul o lite trist,dagen i ett nötskal

2009-04-16 / 23:01:37
äntligen hemma efter lite slit på jobbet...men som vanligt va jag bäst hahha stackars chefen om jag nu byter jobb, stället kommer ju gå omkull utan mig hahha =)
blev något irriterad idag men efter lite smågnäll så gick det över...det va en jävla skola som jag skulle leverera glass till o killen som skulle ta emot va inte där...Gahhh vad förbannad jag blev...så tackvare denna idiot blev jag 30 min sen...
men men

och nu hade jag tänkt o sitta o göra i ordning tiderna på dagens lista i "turhanteringen" (ett program jag arbetar i) MEN icke för jag kommer in på skiten men kan inte ändra o klockan är för mycket för o ringa min kära kollega rickard o höra med honom,...får la se om jag kan göra det på jobbet imorgon lr om jag tar det på måndag när jag sitter på kontoret...
har för övrigt beställt säsongens "ko"t-shirtar idag hahha fy fan va fula vi kommer va....HAHHA =)

men ett glatt besked kom idag iaf...=) försäkringskassan ringde o äntligen kommer pengarna för tiden då jag va hemma med jason när han va opererad...gött nu e det slut på o va fattig...eller jag hoppas det är slut på det iaf hahah =)
sen har jag gjort en liten deal med pattsy nu i afton...kanske ska överraska min karl en vacker dag =) när han minst anar det...eller så kan ju han överraska mig ;)

nä nu blir det sängen imorgon väntar mycket jobb =/

puss o natti
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Morrning! Lika kul att överraska som att bli överraskad... Hoppas det blir bra och att det blir uppskattat!



Ha det gott



Mange B

Kommenterat - 2009-04-17 / 06:55:45  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Pattsy

klart de är en bra överrasking =)

Kommenterat - 2009-04-17 / 12:07:42  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Susie

mm jag har bara bra överraskningar =) hahaa nu e jag sådär självgod igen =)

Kommenterat - 2009-04-18 / 00:04:04  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: