kvällen

2009-04-08 / 22:54:53
jaha då va man hemkommen från jobbet trött som en gnu...ringde chefen o började samtalet med "god morgon" hahhaa som han skratta...jag va helt lost =)

stod en bukett tulpaner på bänken när jag kom hem...då tänkte jag "nämen vad mysig tommy är som köper blommor till mig" HA fick ja va...hehehe svärmor hade vart här med en påskbukett till oss o ett påskägg till lilleman....jätte mysigt o snällt av dom men jag hade ändå hoppats att tommy hade tänkt o va lite romantisk heheh ;)

annars har det inte hänt så väldans mycket idag...mer än jobbet då så klart....

vill bara tillägga att jag va sjukt frustrerad igår men han ville....hmm va e det för fel på dagens karlar? ;)
blir inget ikväll heller....man kan ju hoppas på morgondagen då =P

nä nu blir det snart sängen.

puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Jo, men gubbarna var värre förr, mer romantiker idag...



:-) Mange B

Kommenterat - 2009-04-09 / 16:28:33  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

Mange: hahaha romantiker...nja det vet jag inte om jag håller med om...aldrig träffat nån sån hahaha :)

Kommenterat - 2009-04-09 / 22:58:29  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: