hur allt vänder..

2009-04-22 / 23:14:45
Det är väldigt underligt hur allt bara kan vända....hade shake innan men nu är dom riktigt goda nästan beroende framkallande...har gått bra o dricka dom idag fastän jag körde glassabilen....
imorgon är det halvtid o sista dagen i glassbilen för denna veckan...känns skönt...slappa lite lätt på kontoret på fredag...sen ska jag iofs jobba extra på måndag men det kan nog gå bra...
o på fredag kommer älsklingsglassen tillbaka efter 3 års uppehåll äntligen är 91:an tillbaka =) weiii
får dock vänta med o äta en tills på måndag...

är jävligt trött nu...känns att kroppen inte få i sig lika mycket energi som den är van vid...nästan nära att somna på motorvägen på väg hem...kanske borde använda mina brillor mer?! (smart susie)

nä nu ska jag krypa ner i sängen o gosa med min underbara karl...fast han sover =( funderar på o va elak o väcka honom hehehe onda jag....o snart är det helg längtar...då åker starfighter dräkten på igen...dock på mc och inte på en fest hahaha

puss puss o tack alla mina underbara som finns i min närhet o stöttar mig i mitt liv (guuud va känslosam jag blev hihi)
Kommentarer!
Postat av: Mange B

91:an har jag aldrig hört talas om, är den god? Kör du också hoj, precis som Pattsy??



Mange B

Kommenterat - 2009-04-23 / 06:31:32  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

Mange: 91:AN är som 88:an fast godare...=)

nä tyvärr kör jag inte hoj...men snart hoppas jag att jag kan ta en liten lapp på det =)

jag åker bara med pattsy tihi...eller det ska bli första gången på lördag

Kommenterat - 2009-04-23 / 09:57:30  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Postat av: Mange B

A fy fan, hoppas hon kör lugnt och inte på bakhjulet som hon brukar när hon skjutsar...

Kommenterat - 2009-04-23 / 18:28:09  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: