Helgen

2009-04-05 / 21:56:29

Ja då va helgen över o det känns jävligt bra faktiskt... fredagen va ju tuff men jag fick ju va ledig lördag vilket va skönt för det va super väder =)
så vi åkte lite impala jag o tommy jason larry o beccs...sen när lars o rebel skulle hem så tog jag o tommy o lillepajk en sväng ut till trönninge o hälsa på billy o anna som satt ute o lapade sol =) väldans trevligt =)



sen fick jag hem o vila lite...o sen bar det av till jobbet det va ju min last helg även om jag inte körde...så jag fick med mig pattsy ner till jobbet som sällskap mutade henne med glass hihi =)
efter det så åkte vi ut till veddige, jörgen hade garagefest för att ronny fyllde år typ...(pattsys bror)
stod o prata lite med hekke o martin väldigt trevligt eftersom det va några år sen vi tjöta sist...
sen väntade sängen...

klockan ringde 07.45 imorse...va faktiskt ganska utvilad bara upp o hoppa o åka iväg till jobbet...blev färdig med rundan vid 8 snåret...sen när jag väl va påväg hem ringde tommy o va sugen på kebabrulle så jag fick glatt ta en sväng om campino o köpa två rullar o nu är jag proppmätt o överlycklig över att denna jävla cp veckan är över....imorgon är chefen tillbaka SKÖNT!! men fan va mycket vi har o göra imorgon...men Rickard har som sagt underlättat för mig massor...Tack så hemskt mycket! är jävligt tacksam ska du veta.

Har många tankar hos pattsy idag...hade jag inte behövt jobba tidigt imorgon hade jag åkt hem till henne o kramat om henne lilla snuttan...jag finns här för dig det vet du! puss

nä nu ska jag kolla mailen o sen ta en dusch sen blir det nog bingen...

Puss o hej




LIte bilder på jason från veckan:


Visst kan man sitta o läsa med öronmuffar på ;)


Sitta i köket o njuta av godis...hmm jo det kanske går ibland ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: