full fart

2009-04-29 / 13:19:28
igår va det verkligen full fart, upp tidigt o iväg till gekås,sen städa hela lägenheten,sen kom lillelasse o fixa lite på mitt avloppsrör (tackar) o i samma veva kom lillis o kolla på jasons rum sen va det fika, sen laga jag käk o efter det e promenad med tommy o jason upp till ankdammen där jag sprang en runda, sen kom pattsy o vi powerwalka i nästan 1 timme o när vi kom tillbaka hade lars o beccs kommit så då blev det kaffe o the...men andra ord inte en lugn stund.somnade gott sen iaf...

idag har jag vart ute o promenerat med jason 1h innan dagis sen ätit lunch o kollat tv o nu sitter jag på min balkong o njuter av det fina vädret o en cigg....sjukt jävla varmt idag...trist att man ska jobba för det kommer bli mycket att göra....jajja får väl gå =)
så resten av dagen består av jobb o sedan sängen....

puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: