förlåt...

2009-04-03 / 23:57:28
Hej!
förlåt att jag inte bloggat på flera dagar...men mitt liv har vart ett rent helvete...fy fan...
kaos på jobbet igår jobbade jag 15h helt slut...idag 14,5h helt jävla färdig...
det har verkligen inte vart min vecka på jobbet...allt har bara krånglat...
som tur är har jag så snällt folk runt omkring mig som ställer upp när jag verkligen behöver det...
Rickard ska ha ett evigt tack =) även mina säljar kollegor o chefen som har hjälpt mig även om han legat hemma med lunginflammation...pust snart e veckan äntligen över....

imorgon skulle jag jobba men jag får jobba på söndag istället eftersom jag har två bilar på jobbet där kylan krånglar...så det ska bli jävligt skönt o få sova ut imorgon...ska dock ner till jobbet imorgon kväll o lasta 3bilar men det är inte hela världen...

så hela min vecka har bara bestått utan jobb i övertid....ska bli jävligt gott när denna lönen kommer eftersom jag har kört dubbla pass nästan varje dag...

så imorgon ska jag inte lyfta ett finger o jag hoppas verkligen inte nån mer bil börjar krångla för då dör jag verkligen....nu ska jag läsa alla mina hundra miljader mail jag har fått...

puss o sov gott hörs säkert imorgon =)
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Oj oj oj, vilken vecka du haft! Tur du har folk som ställer upp! Hittade hit via Patricias sida!



Mange B



Ps. Ibland är det bäst att softa ner lite :-)! Ds

Kommenterat - 2009-04-05 / 07:14:13  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: