dieten... =(

2009-04-20 / 23:01:14

min nya diet är pest o pina...men nu börjar det gå lite bättre att få i sig det...nära o spy upp allt flera gånger idag...som tur är har jag pattsy som stöttar mig o min tommy som verkligen stöttar mig i detta vilket känns skönt...
även om jag är på väldigt dåligt humör (satans grinig) pga att jag inte får äta all go mat...är så satans sugen på grillat kött...mmm va gott det hade vart...

jag o pattsy gick en promenad innan i kväll riktigt härligt o gå vilse bland alla stigar i den så kallade skogen som ligger här...saknar faktiskt skogen i veddige...men men kanske ska åka dit i morgon o bara promenera o minnas min barndomstid...jaja vi får se...


jobbat idag o sen har jag storhandlat...eller rättare sagt hela familjen har storhandlat...väldigt mysigt...=)

imorgn är jag ledig...hade behövt åka till gekås men vi får se...


bild på susie starfighter ifrån pattsys 24år kalas


hahah jag i pattsys extra mc ställ som vi skratta när bilden togs, tårarna bara sprutade...
men roligt hade vi =)
jag ser verkligen ut som kenny starfighter hahahha

nä nu blir det sängen
natti natti önskar en svältande Susie

Kommentarer!
Postat av: Carro

Hej hej ! vad kör du för diet? Låter ju inte kul om du knappt får behålla det ju... hoppas det går bättre idag.. Lycka till :) kram

Kommenterat - 2009-04-21 / 08:51:42  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Susie

det e shake diet sånt som rikard o du håller på med...men jag tycker det smakar röv...hahah men idag har jag lyckats bättre =)

vi får väl se om jag lyckas bli av med mamma magen nu..

kram kram

Kommenterat - 2009-04-21 / 12:08:54  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: