Äntligen lugn o ro

2009-04-24 / 23:58:50
Äntligen får jag sitta ner i soffan i lugn o ro o njuta av att jag e ledig....Satan vilken stressig dag jag har haft...FULL RULLE på jobbet...men lyckades hinna städa ur min ena glassbil så den blev väldans fin inuti...han dock inte med reklamdelning för juli men det får jag göra på måndag...

stressade hem vilket jag itne hade behövt för tommy skulle inte iväg med en gång...Sen kom issa o jag skulle klippa till hennes lugg lite granna...
när tommmy stuckit kom pattsy så tog vi med jason ut på en promenad mata ankorna gud vad roligt han tyckte det va...
efter det när vi kom hem tog jag en snabbdusch o fixa till mig....ringde tommy som fortfarande inte kommit iväg...=/
så pattsy fick agera barnvakt men jag väntade med o lämna henne ensam tills jason hade somnat...
sen iväg försenad 1½timme på mammaträffen...väldans trevligt o träffa alla igen...o när jag kom hem så hade jag med mig donken till pattsy som va vrålhungrig o jag åt min shake....kändes väldigt konstigt o handla på donken o inte äta det...för jag verkligen ÄLSKAR donken,....men men det gick bra ändå...
Tack älskade vän för att du ställde upp som barnvakt...

imorgon blir det nog en runda på stan med zita om hon fortfarande e på...sen en sväng med pattsy på hojen o sen på kvällen blir det tjejrunda i impalan...ser väldigt mycket fram emot detta... =D

nä nu väntar sängen

Puss puss

Ps.2dagar kvar nu weiii =D
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

ingen fara hjärtat, de va ju inte speciellt krävande å för den delen gillar ja Jason =)



Puss

Kommenterat - 2009-04-25 / 00:10:54  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: