Tisdag

2011-01-18 / 20:17:26
Idag är jag bara jävligt förbannad...
hur kan folk säga o bete sig egentligen?
har mänskligheter verkligen ballat ur totalt nu?

Rivit tapet som FAN idag...ganska bra sak när man behöver avreagera sig ordentligt...snart är all gammal tapet borta o jag hoppas det går relativt fort att få upp den nya...
Har kommit en bit på vägen idag med försäkringar osv, kanske var det mitt jävlar annama som gjorde det...eller att jag inte sovit ordentligt på nästan 2 ½vecka som gör att jag e väldigt irriterad på att bli bollad runt...

men nu har jag 2 veckor framför mig som är helt fullproppade med möten och måsten...hur fan skall jag orka?!
men en dag i taget...men ärligt talat så tror jag att jag kommer gå sönder snart... sliter som ett djur både hemma o på jobbet för att hinna med allt som måste hinnas, ändå så hinner jag inte... måste ha lite mer timmar på dygnet känner jag...

Snart Jasons födelsedag och det innebär barnkalas o annat sånt kaosartat...+ vad skall man hitta på i paket?
funderar på ett tv spel, eller skall man löpa vidare med en massa tåg?
nån som har någon bra idé??

Barnvänligt tv-spel

Eller


Tåget HIRO tillexempel...



Imorgon är ingen rolig dag...skall ta cellprover o ser inte det minsta fram emot det,får hoppas det går fort ;)
Nu skall jag hämta upp den sista tvätten så jag kan krypa ner i sängen...
För jag e dödstrött o har ont i var enda kroppsdel.

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

du fixar detta, vissa veckor är jobbigare än andra. men du är stark. kram

Kommenterat - 2011-01-19 / 12:58:05  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: