Nya brillor

2009-07-29 / 23:34:33
idag är jag riktigt jävla bitter...ja eller iaf lite små irriterad...vill verkligen byta jobb är så satans trött på allt klagande både från kunder o säljare...trött på dom stora herrarna som gör som dom vill...trött på personal som blir "sjuka"....trött på o fixa allt så det flyter o jävligt trött på alla jävla telefonsamtal!!!! GAHHH låt mig vara känner jag bara...ok om det är på arbetstid men va fan inte hela jävla kvällen fram till kl 21!! nån måtta får det va!

så nu har jag fått avreagera mig =) åter till min dag...när jag slutat jobbet så åkte jag direkt till hamnen för o hämta jason o vinka av tommy,han skulle ut o fiska lite...så jag o jason åkte upp till stan o hämtade ut mina brillor som va färdiga =) så nu har jag nya glasögon o det känns bra =) blev bara 10år äldre med en gång heheh ;)
sen hem o byta blöjan på jason, för givetvis skulle han skita hos optikern hahaha

sen åkte vi till det underbara gekås =) älskar verkligen det stället...så jag fick shoppat lite roliga grejer =) orkar inte skriva upp allt med färg,dukar, kläder, bra ha saker osv....
fick även köpt ett par nya foppatoffler knallrosa =) hehehe

innan vi åkte hem va vi ju tvungna o åka ner till hamnen o ta emot tommy o charsten...o morsan va med så hon fick lite makrillfileér som tommy fångat...sen skulle jason sova där inatt så jag o tommy åkte o käka lite mat o sen hem o började packa upp grejjerna. en rättelse JAG packade upp, tommy spelade tv-spel.

va fortfarande inne i lite röjjarkänsla så jag fixade lite i vardagsrummet nu i kväll...ny duk på matsalsbordet o vattnat lite blommor o fejjat....så med små små steg börjar det bli fint här hemma =)
sen fick jag ett sånt underbart sms av weddig: min tavla e färdig =) blev överlycklig så imorgon efter jobbet ska jag åka o hämta den =)

nu borde jag lägga mig så jag orkar gå upp imorgon, det va lite segt i morse =)
Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Tjopp! Får man se en bild nu när du är 32 år och har nya brillor???



Mange B

Kommenterat - 2009-07-30 / 17:28:10  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: carro

vad bra att fiska färdiga fileér... i vilket vatten hittar man dom ? ;)

Kommenterat - 2009-07-31 / 13:36:24  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Mange B

Bakvattnet...

Kommenterat - 2009-07-31 / 18:04:29  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: