Tisdag

2011-05-03 / 23:09:09
Oj jag har verkligen inte haft tid o blogga....

men nu en liten uppdatering...igår hämtade jag nyklarna till nya lägenheten...
och fick lite fakta...denna vecka renoveras väggar o tak, nästa vecka golv...dvs nästa helg flyttar vi!!!
wohooo lite pirr i magen, spännande men samtidigt as jobbigt, för flytta är jobbigt men kul när det är färdigt ;)

men redan nu i helgen ska jag flytta delar av förrådet till nya förråd...så kan man kanske avlasta lite plats här hemma... ska bli så skönt när detta är över...

och jag längtar så efter min nya härliga säng =) + att man ska gadda sig, mycket som händer nu, kommer väl landa lagom till sweden rock...skönt med lite semester då =)

nu måste jag i säng...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

säg till om ni behöver hjälp

Kommenterat - 2011-05-05 / 18:57:19  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: