Lördag

2011-05-28 / 20:31:07
Har mys pys i soffan...grabbarna ligger o myser tillsammans och kollar på fotbollen,
helt ointresserad är jag av det så jag sitter mest o surfar runt o lyssnar på härlig musik i lurarna ;)

Idag har vi varit på stan o kollat, hela familjen för en gång skulll...köpte inget till mig (helt otroligt)
Tommy köpte nya byxor o Jason köpte ett cyklop som han ska ha när jag tvättar håret på honom... han hatar att få vatten i ögon, näsa o öron...men nu blir det lättare o hålla för öronen när näsan o ögonen är skyddade ;)

Nu börjar det närma sig sweden rock... det är så jävla jobbigt innan man väl kommer ner o kan öppna första för då släpper allt...o det blir ett inre lugn... snart så, jag längtar =)

Känner mig frösen o lite smått uttråkad...vad ska man hitta på? vet inte heller om jag orkar dra i gång nått projekt...blir väl sittande här ett tag till innan sängen väntar...


Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: