Torsdag

2011-03-03 / 20:57:09

Igår var en bra men stressig dag...
glömde borsta tänderna,glömde frulle, glömde fejset men jag genomgled dagen galant ändå ;)
och en jävla turbospeed hade jag med...

Och igår kväll hade jag trevligt kaffebesök av mucki, medans jag väntade på att tvätten skulle bli klar.
Så skönt o bara sitta o tjöta, skratta, gråta o tala om allt mellan himmel o jord.

Jag saknar kvällfikor, innan jag fick barn så hade jag kvällsfika nästan varje kväll med nån kompis. och igår kändes det för en stund att man var tillbaka där igen... saknar det i varje fall...

Idag är det inte riktigt min dag, hällde precis en kopp te över typ hela skrivbordet... och inte nog med det, så glömde jag matlådan hemma, så det blir till o åka hem igen o hämta den...suck!
lite guldfisk varning på mig ;)

Men förövrigt så känns denna veckan lite lättare fast jag har röven full med måsten...

Puss puss


Några timmar senare....

 

 

Nu har jag gjort en massa ärenden på stan, eller ja jag gjorde det när jag slutat jobba...sen kom Cilla o det var dax o klippa lite...

För att sen avsluta kvällen i soffan med en veggierulle, mums säger jag bara!!!

Jason & Tommy har även köpt en av mina favvoblommor till mig idag när dom var o handlade...Man blir glad ;D

jag säger bara:Hortensia!

 

Nu blir det lite mer tv-titt för att snart decka i sängen...sjukt cp-trött...

och morgondagen kommer bli spännande... :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: