Tisdag

2011-07-13 / 00:17:48
Fortfarande super förskyld, dock ingen feber..bara jävligt däppt i näsan...

Gjort massa bra saker idag...nöjd med vad jag har hunnit med... utan att stressa =)

Sen var vi i ullared hela familjen...alltid lika trevligt!! jag älskar det...
Köpte 2 skor till Jason, ett till hösten o ett till nu... kanoners då e han redo för hösten, har även köpt lite byxer o långärmade tröjor så vi inte står där helt plötsligt o inget passar längre...

Sen köpte jag ett par nya ladder till mig, börjar tröttna på att gå i foppatofflor så jag går nu i flippflopp vilket heller inte är så fotriktigt då svullnaden efter stukningen fortfarande är kvar...
Så jag slog på stort o köpte en gammal goding som alltid funkar...ett par scholl!!! dyra som as med bra dojjor...
Hade ett par likadana en gång i tiden fast rosa, nu blev det svarta...



Väl inne på gekås skulle jag inte ha nått särskillt men dyrt blev det ändå ;)
fick köpt nått slags byxliknande, har inte provat dom än så vi får väl se...
sen en massa bra ha grejjer...

Tommy köpte stereo till nya bilen så han var så nöjd så =)
Sen avslutade vi med att äta på burger king, tackar gud  att dom har sidesallad där, för deras jävla pommes går ju inte att äta...mätta o belåtna åkte vi hem för att sen ta en kvällsfika med svärmor och jag fixade hennes naglar..

Nu borde jag sova...en dag imorgon med som e full av grejjer...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: