Söndag

2011-07-10 / 23:42:44
Lugn helg...ganska skönt faktiskt...
Fast igår hade vi lite mys med grannarna när barnen somnat...Jag o Carro färgade håret och Johan o Tommy drack en öl eller flera o tjöta en massa gammal musik...

Tror jason håller på o bli sjuk, o tydligen jag med...ont i halsen som satan...

Hela kvällen har vi spenderat på våran lilla kolloni, jag o kerstin (tommys mamma) lukade o gjorde iordning de så kallade landen, medans tommy o charsten (kerstins gubbe) grejjade med jordfräsen och grävde upp buskar o skit...
sen avslutade vi med en grillning, mysigt =)

Men nu har jag så satans ont i ryggen att jag vet inte vad jag ska bli av... och jason ligger o snurvlar o trängs i sängen...stackarn fick alvedon innan,han har klagat på ont i örat och kändes febrig...
och nu börjar min näsa rinna...åhh vad keligt....

Jaha jag undrar vad denna vecka som kommer har att erbjuda...
Saknar våran bil...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: