Onsdag

2011-07-07 / 00:21:40
Dagarna springer iväg...inte mycket får man gjort heller...

Vi har iaf blivit med kolonilott, eller rättare sagt tommy o Jason... jag är lite emot det hela men men jag låter dom hålla på tills dom tröttnar...

Sover så jävla dåligt nu förtiden, allt pga denna värmen på nätterna...Sen vågar man ju knappt ha öppet fönstrerna på nätterna, vi bor ju som sagt på håsten...Hahahaha inte alls fördomsfull ;)

Denna vecka har inte varit rolig, Jason är i sitt esse av att inte lyssna o göra helt tvärtom...kul bara 5 veckor kvar ensam med honom innan det blir lite avlastning med dagis igen...
Han är rastlös, jag e trött o lättretlig kan kombinationen bli bättre? ;)

Imorgon ville han ner på stan, vi får väl se...allt beror på väder o vind ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Jag har misstänkt att ni flyttat till håsten, har sett Tommy gå ut till bilen när jag kört till dagis. Hur trivs ni? Hade nog inte heller vågat sova med vidöppna fönster om jag bott på markplan. ;) Kram

Kommenterat - 2011-07-07 / 14:29:32  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: