Söndag

2011-01-23 / 21:07:34
Hur svårt skall det vara att fråga om man vill veta?
Måste folk gå runt om för att snirkla till sig den såkallade "sanningen"?
Vi lever alla i en patetisk värld...

Idag har jason varit på barnkalas...o snacka om att han var helt färdig, o nu ikväll var han o tommy hos farmor & Charsten, så när han kom hem så gick han direkt till sängen fick sin välling o somnade med en gång ;)
sånna läggningar gillar jag =)

Själv har jag nästa känt mig sjuk idag, huvudvärk hela dagen o nästan illamående...ja jag väntar väl bara på att jag ska bli dödssjuk...det slår bara inte ut helt utan bara skrapar lite på ytan...

Mycket nu till veckan, barnkalas för jason på lördag, hans födelsedag på torsdag och mycket som skall fixas där emellan...tur att man inte jobbar heltid så man hinner med lite iaf ;)

Puss Puss

Nått som står på min önskelista:
Kommentarer!
Postat av: anna

Tummen upp för dig:)

Kommenterat - 2011-01-25 / 07:20:32  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: