Söndag

2011-01-09 / 20:54:13
Imorgon bär det av till vardagen igen...
Jason skall tillbaka till dagis och det betyder kaos på morgonen igen hehehe =)

Igår gav jag mig iväg på fest, kände att jag behövde komma ut o träffa lite trevlig och glatt folk!
träffade både gamla o nya vänner skrattade o mådde kalas! dock med små otrevligheter men man kan ju inte få allt och jag lyckades ganska bra med sitvationen tycker jag. Inga stora scener här inte ;)

Sen har man en underbar granne som fixar så man både slipper gå och ta sig hem själv kanoners =)

Idag mådde jag inte direkt tipp topp, men när jag väl kom upp runt lunch var det dax att aktivera Jason, jag tänkte: om jag bygger en stor tågbana så kan han ju roa sig själv ett tag...sagt o gjort och det funkade ett bra stund...



Sen kom Pauli med både pizza och cola, jag o jason åt och var nöjda!
sen blev det till o krypa ner i sängen o kolla på film, för att sen somna till en stund...puha hur skall jag kunna sova inatt?

men lite trött känner jag mig nog...men vetti fan om jag e redo för en veckas arbete hahahaha ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: