Onsdag

2011-01-26 / 20:26:24
Vabbat i hela 3dagar, och imorgon är det dax att ge sig tillbaka till jobbet...
Han har varit feberfri och utan medicin nu ett dygn så jag friskförklarar honom nu =)

Dessutom är det ju hans födelsedag imorgon, o då vill man ju gå till dagis...man får alltid nått paket när man fyller år på dagis, sen får man ju bjuda på glass =)
så han ser fram emot morgondagen och jag med...

Kan inte förstå att min lille prins skall bli 4år...var ju bara igår som han låg i min mage...eller ja det känns så...tiden springer iväg...
och nu vägrar han sova, men man vet ju själv att det e svårt o somna innan sin födelsedag...
blir till o gå upp tidigt för o ge presenterna... hoppas han blir glad för allt iaf =)

Jag fick en fin gåva idag jag med....



10st väldoftande röda! glad och överraskad blev jag, Tack!


Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: