Onsdag

2011-01-12 / 20:24:32
Svåra frågor i min hjärna...allt snurrar runt o jag vettifan vad som gäller?!
fuck vad jag hatar mitt liv just nu o alla jobbiga måsten...

jag jagar nån som e ansvarig över min vattenskada, så ja kan kontakta försäkringsbolaget o skynda på ärendet.

Jag pratar med mäklaren, som inte kan sälja försen ovanstående är fixat

Samt tommy har fått lägenhetserbjudande, vilket innebär att jag skall försöka bo här själv tills allt e löst så jag kan sälja, samt försöka få det att gå ihop ekonomiskt vilket typ är helt jävla omöjliigt just nu!!!

För att sen försöka få ihop med med banken med alla summor hit o dit... nu pratar vi verkligen kaos i mitt huvud!

och mitt i allt skall jag hantera mina känslor, vad jag vill, vad jag känner, vad jag vågar...
Allt jag vet är att jag inte vill bli behandlad på detta vis, och att jag inte vill bli sårad....det är väl typ det ända jag vet just nu...

någon som vill byta liv med mig just nu?

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Carro

Tycker att det är tråkigt att du har det jobbigt !

Å pengabekymren löser sig säkert snart !

Kram på dig !

<3

Kommenterat - 2011-01-12 / 21:09:17  | URL - http://Carroiskogen.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: