Fredag

2011-01-14 / 08:38:36
Åhh vilken jävla dag det var igår...
jag kämpar som en idiot för att jag skall få det bästa, dvs bästa pris på mäklare, bästa utav försäkringsbolaget (som verkligen sätter sig på tvären) samt jagar bostadsrättsföreningen för skadan dom gjort på väggen när dom bytte element....
nu är jag jävligt trött på denna eviga motgång...när är det min tur att ha lite flyt?
just nu hatar jag "högt uppsatta tjänstemän" åhhhh gahhhh pfffrrp

Men denna dagen fortsätter i samma andra...o folk som inte svarar eller kopplar bort en...visst är livet härligt!?
PUCKON!!!!

måste avreagera mig lite, trotts det är lite fjortisvarning i mina psykbryt ;)

nej nu får jag sätta fart o göra mig i ordning för jobbet...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: