Tisdag

2011-02-01 / 22:26:14
oj dagarna flyger iväg...helgen gick bra med barnkalas o allt, Jason var nöjd o det är ju huvudsaken!
efter det var vi helt slut, så en powernap senare....ja jag skulle gått ut men tappade suget...så vid 11-tiden åkte jag ut till virre o tog en kopp o rökte o tjöta...skönt faktiskt, så vid 2 på natten nånting begav jag mig hemåt....

söndag, vaknar med huvudvärk, det hela betyder stor brist på sömn...men jag la mig relativt tidigt så jag var utvilad till jobbet....

Det kan jag itne säga att jag var i morse,trodde aldrig att jag skulle komma upp ur sängen...men det gick...jag o jason åkte o tvättade bilen efter jobb/dagis. den skall besiktigas imorgon o då får den ju blänka lite ;)
sen när vi kom hem började vi på det stora projektet...flytta ut sovrummet i vardagsrummet...fy fan vad jag ogillar sån här röra..är nästan allergisk mot det...så nu är sängen där soffbordet brukar stå o allt e smockfullt...OGILLA!!!
men all tapet är bortriven i sovrummet, och imorgon skall det börjas på först med målning, sen spackling sen tapetsering...man kan ju hålla tummarna att det är färdigt i nästa vecka...

Idag hittade jag ett place jag verkligen vill bo på, men givetvis är det kallhyra o på tok för dyrt, men jag älskar verkligen den delen av stan, känner mig trygg där...men men drömma går ju...
kan ju itne flytta än på ett tag ändå...lägenheten är ju inte ens ute på marknaden...
men snart så....

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: lotta

hej! vilken tapet blev de till sovrummet? Jag tyckte om den randiga, kankse skullle ha den i vardagsrummet?! Kram

Kommenterat - 2011-02-02 / 13:37:39  | URL - http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Susie

vi har inte fått upp nån tapet än, det skall helspacklas osv först...men det lutar åt den randiga =) i sovrummet =) kram kram

Kommenterat - 2011-02-02 / 19:33:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: