Tisdag

2011-02-22 / 21:15:58
Jahopp man fick va hemma idag igen...Jasons feber var över men ack vilka hostattacker, o det kändes som han va sämre idag än igår...men imorgon måste jag verkligen till jobbet, så blir det!

Idag fick jag ett roligt samtal! Gud va glad jag blev =) en gammal klasskamrat till mig ringde, o jag o han stod varandra ganska nära på den tiden...o nu bor han inte kvar här, men hälsar på i varberg ibland.
Så det skall fikas nästa gång han kikar upp =) Saknar verkligen det musikaliska vi hade ihop!

Så efter det samtalet tog jag min gitarr o började stränga om, skrapa rent "banden" oljade in dom, satte på nya strängar o SHIT vilket härligt sound!
så nu behöver jag bara lite egentid o sitta o spela lite o skriva lite nytt, vårat samtal gjorde mig jävligt taggad!

Sen har jag varit med Jason hos tandläkaren idag, o för första gången så öppnade han munnen när vi väl var där! Så stolt jag blev över honom, inget krångel alls (som det har varit dom andra gångerna)
Han valde ett suddgummi med en bärgningsbil på av tandläkaren. Han var nöjd när han gick därifrån.

Nu sover han, tommy glor fotboll men ögonen börjar gå ihop, så jag bara väntar så jag kan byta kanal hehehe

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

Hoppas att Jason blir bra snart

Kommenterat - 2011-02-22 / 21:54:47  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: