Tisdag

2011-02-08 / 22:13:39
Vaknade i morse med världens tjockaste hals...raspig o sträv...blev till o sjukanmäla sig o krypa ner o kurera sig...mitt på dagen började jag känna mig pigg o allert igen men ack nej...nu har det värsta från halsen vandrat upp till näsan o satt sig, snorig o nysig!!
åhhh jag kan inte blir jätte sjuk nu, ska ju på en jätte rolig kurs/förläsning i götet på torsdag...men jag skall jobba imorgon oavsett, jag har bestämt mig för det o då blir det så!

och imorgon hoppas jag erik kommer o tapetserar, längtar efter att få flytta in i sovrummet igen...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

krya på dig vännen

Kommenterat - 2011-02-09 / 12:19:41  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: