Onsdag

2011-02-23 / 18:41:57
Blev inget jobb idag...men imorgon,ja man vågar ju inte lova nånting men imorgon skall jag jobba iaf!

Däremot kom det ett jättemysigt brev idag, innehållande ett par virkade tofflor! Jättefina o söta!
Stod inte i brevet vem dom var ifrån, men jag tror det är älskade Zita som har gjort dessa till mig =)
Sitter med dom på o dom är jätte sköna o jag blev JÄTTE GLAD!!!



Annars har dagen mest bestått av tv o legobygge när ork fanns =)

Färgade ju håret härom dagen, tänkte ni kanske ville se resultatet ;)



jag tyckte själv det blev rätt coolt...men sen blir det helsvart!

Nu lite tv-titt o mys med jason innan det är läggdax!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

hoppas att Jason e bra snart, fast nu har la du oxå blivit sjuk(fejjan you know)

stackare..:(



kram kram

Kommenterat - 2011-02-25 / 19:37:54  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: