Söndag

2011-04-17 / 21:45:10
Helgen är över och det har varit bra =)

gårdagens fest var rolig o allt gick toppen, vi dansade,skrattade o hade det riktigt trevligt =)

Idag var det betongkeps när man vakna, huvudvärk o diverse symtom. men lite cola o en cigg, så mådde man pytte lite bättre...
hämtade nya sommardäck...nu till nästa problem...få dom på  fälg, jaja jag får väl åka till nån däckfirma o le lite o se om man kan få det gjort ;)
sen åkte jag hem o käkade donken mat, gick o la mig o sov 2h för att sen åka ut till dagsås o hämta lilleman...
sen gick jag o Jason upp till ankdammen,där vi mötte min mamma, vi matade ankorna o gick en runda i skogen...jätte mysigt o härligt väder...

sen åt vi kvällsmat för att sen mumsa på gurk & morotstavar med vitlöksdip, mums!!!

trött o sleten känner jag mig, men ändå känner jag en inre lycka...o den känslan är skön =)

ny arbetsvecka börjar imorgon, dock inte så många arbetsdagar o det är ju posetivt =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: