Söndag

2011-04-24 / 22:24:29
Sjukt trött på folk som tror att dom "känner" mig...aldrig pratat med dig innan människa!!!
skiter fullständigt i dig o dina tankar, den dagen du själv har rent mjöl i påsen,den dagen kanske jag vill prata med dig...men absolut inte nu!
Börjar fundera på hur fan människor är funtade...

Är rädd att detta kommer göra att jag drar mig så jävla långt undan att jag snart inte finns...för jag orkar inte prata med idioter och om deras tyck o tänk....blir fan snart galen!!!

åter till vanliga livet, förutom att jag har haft huvudvärk nästan hela helgen har det varit helt ok...åkt mycket jänk, haft trevligt, grillat, sparkat boll o cyklat o solat lite med =)
Och min underbara son är helt jävla underbar... han har plockat så mö påskliljor nu ikväll att mina vaser inte räckte till ;) så kommer han o pussar på mig, hur kan man tycka illa om nån som är helt underbar?!

Nu blir det sängen o det är rätt gött att man är ledig imorgon med ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: