Onsdag

2011-04-13 / 22:07:00
Jaha då har man köpt ny säng...
känns lite konstigt o köpa en så "dyr" säng, men det är ju en investering o slår man ut det på många år så blir den ju inte så dyr...
fin o skön är den o min rygg kommer må så mycket bättre =)
4 veckors leverans, alldeles lagom till flytten ;) svart blev den oxå =)

Tänk att det nästan ska ta 2h att prova ut en säng som e perfekt...så hela denna kvällen försvann...men Kerstin o Charsten var här o tog en kopp o lekte lite med jason...
idag har jag både fått tvättat o packat 2lådor, hur mycket kan man gömma i en lägenhet? hur mycket som helst o packa ju, så imorgon får jag ta hem lite mer lådor...
ska ju tillägga att jag inte ens har börjat med jasons rum än...hehehe o inte tala om förrådet...men som sagt 4 veckor kvar...

ner o hämta tvätten, för att sen sova o börja sent imorgon ;)
skönt o slippa stress på morgonen ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: lotta

det är alltid roligt med nytt :)

Kommenterat - 2011-04-14 / 12:57:24  | URL - http://lottajohansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: