Torsdag - sjukan

2010-09-09 / 23:20:55
Jaha jag trodde verkligen jason var på bättringsvägen men idag hände nått...efter lunchen fick han världens feber o blev totalt kass...
han kissade i morse runt 7 på morgonen sen har han vägrat kissa på hela dagen...
så nu ikväll ringde jag sjukvårdsupplysningen för o fråga vad jag ska göra...dom sa "åk till akuten nu"
sagt o gjort...jag o mamma åkte upp med en febrig/grinig liten kille....
kom in ganska snabbt, gjorde ekg o kollade blåsan som just nu innehöll 3dl kiss, han borde vara super kissenödig men NEJ inte kissig sa han...
tog blodprov o alla andra konstiga prover...hitta inget fel...kollade öron o hals inget fel....började få lite smått panik nu...efter ett tag somnade jason på britsen medans vi väntade...
när han vaknade hade feber försvunnit o jag sa att vi försöker gå o kissa...o ÄNTLIGEN kissade ungen...mycket o länge...o man såg hur skönt han tyckte det va...då har han hållt sig i över 12h stackarn...
o urinprovet visade att han inte hade urinvägsinfektion som vi först fasade va anledning till kissvägran...
Läkaren hade inte heller nån vidare förklaring mer än när man han hög feber ihop med förskyldning kan det låsa vissa system i kroppen...osv....
Huvudsaken är att det löste sig, o nu hoppas jag att förskyldningen oxå försvinner snabbt!!

det lilla som var kvar av dagen är inte värt att nämna...nu blir det sängen

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Måste vart en befrielse när han äntligen kissade! Hoppas att han blir bättre med förkylningen snart! :)

Kommenterat - 2010-09-10 / 09:29:19  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Emily

Usch. Skönt att det inte var något. Hoppas ni blir helt friska snart =) Kram Emily

Kommenterat - 2010-09-10 / 09:39:43  | URL - http://hemmahosemily.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! :D

Fin blogg! :D

Kommenterat - 2010-09-10 / 09:59:29  | URL - http://ninass.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: