Torsdag - pain

2010-09-16 / 21:54:23
Fy fan, är helt jävla färdig i rygg, nacke, you name it!
men är oxå väldigt lättad o glad, för alla lister är uppe!!! woohooo tog ju bara 2½år...hehe jaja men nu är det gjort...ska bara göra lite finlir uppe vid tak i köket imorgon tänkte jag för på tisdag kommer mäklaren o då får det ju vara på topp...men nu har man ju en deadline o då går det snabbare...

Jag hoppas att denna mäklare är på min sida, för jag behöver en rejäl höjning...hoppas hoppas!!!

Ja jag har med andra ord gjort en vab-dag till en nytto dag...bättre o göra nått när man ändå bara är hemma...än o bara sitta på röven o glo när jag jason ligger i sängen o kollar barnprogram hela dagen... men han känns lite bättre idag, ingen feber o det e alltid skönt...o jag har fått i han all medicin så dagen har varit bra!

nu ska jag ställa mig o duscha av alla sågspån o sen sova...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Carro

Tänker ni sälja lägenheten ? Vart tänker ni flytta då ?

Kommenterat - 2010-09-17 / 09:17:45  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: