Tisdag - utom kontroll?

2010-09-28 / 15:13:09
Vilken dag... börjar med att försova mig, men jag hinner till jobbet i tid ändå...men får stressa som en tok för o hinna...o just idag skulle det fotas på dagis, som tur va så var jason en ängel o allt gick bra på morgonen.

Sen på jobbet så bryter jag ihop när jag står o pratar med Marie...helt oväntat...men hon fick mig på bättre tankar o allt var frid o fröjd! Hon är verkligen guld värd!
Men frågan är ju vad som händer med mig? känns som jag är utom kontroll... behöver lite paus i från mig själv kanske hehehe

Nu sitter jag o jason i soffan o kollar barnprogram o väntar på att Mamma ska komma...jason ska cykla o vi skall gå ner till fyndmagasinet o sen antagligen vidare till hajen för o handla lite...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: