Tisdag - fortsättning...

2010-09-14 / 21:25:25
Ja jag har fått gjort lite idag iaf...
efter jobbet åkte vi hem till mamma o fikade, sen bar det av till tippen för o slänga lite bröte, o det är så himla skönt o bli av med skiten...
sen vidare till expert o lämna in min älskade rosa...killen bakom disken sa att dom kommer nog inte laga den utan att jag kommer få en ny men det kan ta upp till 2 veckor innan jag får besked...så jag o tommy får samsas om hans laptop o jag kan säga att det e fan inte lätt o samsas om en dator när man är van vid att ha varsin... ;P
men två veckor ska la man kunna stå ut...eller?!

sen va både jag o jason helt färdiga så vi åkte hem o la oss i sängen o kollade på tv, jag tog mig en powernap o det var behövligt...jobbigt huvudvärk....

sen var det handla mat som stod på listan...för att sen ge sig ut o springa...o när jag kom tillbaka så lagade tommy matlådorna o jag fick sätta mig med filmjölk o flingor o kolla på idol...
o sen kom duschen....o nu känner jag mig trött o nöjd...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: