Söndag - snickarjobb

2010-09-05 / 20:30:09
Helt otroligt! jag gjorde som jag skulle...eller ja, jag har fixat till dom sista passbitarna i köket idag, samt satt upp listen under väggskåpen, dock fattades det lite dvs 3cm på en bräda så ett stackars 40cm skåp står utan rundlist men får försöka igen nästa helg... skönt att det bara är listerna där nere runt om kvar...så snart är hela köket färdigt ca 2½år efter start hehehe... jaja men det har sina skäl.

Sen fick jag satt upp hyllor på jasons rum som har stått mer än 6 mån, fick även upp hyllor till tommys GnR grejjer...så jag känner mig jävligt nöjd med dagens jobb!



Har vart på söndags middag hos svärmor nu ikväll mumsig mat tackar man inte nej till ;) men ack vad trött jag känner mig i kroppen, så det blir sängen tidigt idag...


Lägger upp en bild på en bukett jag köpte av AC i fredags med min nya favvoblomma...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: