Söndag - rösta...

2010-09-19 / 10:24:24
Hmm snart ska jag o tommy gå iväg o rösta...o jag tycker ärligt talat att det fan inte är lätt o välja, när man vill ha lite av varje...varför kan det inte finnas bara ett bra parti? som vill väl i alla frågor?

Helgen har varit lugn, i fredags var det tv-spelskväll här hemma...tommy o hans två polare satt här o drack öl  o whiskey o spelade för fullt...
sen i går gjorde jag inte speciellt mycket, trist väder o allt...svärmor var här o fikade o sen gjorde jag det sista på köket, målade i småskarvar o fogade lite osv...HELT FÄRDIG!! o det är såååå skönt...
sen pärlade jag o jason till o från hela dagen...han älskar verkligen o lägga pärlplattor =D

nu ska man väl ta o ta på sig lite kläder o sen gå upp till grannarna ovanför o skälla lite...idioterna har haft nån slags färg på balkongen som runnit ner på våran i natt när det blåst...o det är itne första gången om man säger så...kan man inte ha sunt förnuft o tänka lite? hmm...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: