Onsdag - sitta på nålar

2010-09-22 / 21:17:31
Igår var ju mäklaren här, tror det gick bra hon verkade gilla lägenheten väldigt mycket!
men har ännu inte fått nått besked om hur det har gått, så man får snällt sitta på nålar ett litet tag till....suck...
men allt detta har gjort att jag är helt färdig, sen har man tok mycket på jobbet o göra...så när jag kom hem idag tog jag mig en behövlig powernap...fortfarande trött så ja det blir sängen tidigt idag...

håller på o göra massa linsprover på jobbet...eftersom jag är ensam brunögd... idag har jag testat 5 olika linser o igår testade jag 2st. så snart har man gått igenom hela sortimentet =)
men jag älskar o prova som ni kanske märkt ;)

nu blir det lite tv-titt innan sängen väntar...
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: