Onsdag - igen

2010-09-29 / 21:37:06
Åhh vilken dag, försover mig IGEN!!! hur är det möjligt 2dagar i rad!!!
Mamma fick komma o hjälpa mig o skjutsa jason till dagis, medans jag försöker få på mig kläder äta frukost osv allt på samma gång...
men jag hinner cykla till jobbet o vara där prick 8!
men fy fan, hela dagen har verkligen varit förstörd, man blir stressig hela dagen när man försover sig.

Efter jobbet kom Jennie, Jesper o Cornelia hit för klippning o färgning o även Annika kom in snabbt så jag fick klippt henne med...så jag har verkligen stått i hela kvällen o nu är jag verkligen helt färdig!!

Men inte slutar jag väl där...dom kom kl.15 o gick hem 20.00 o då tar jag fram blekningen o ger mig på mitt hår...så här sitter jag o väntar på o man måste ha mössa imorgon eller om man blir ok?!
som o spela lite på lotto ;) men blir det för jävligt är det bara o slänga i en svart färg ;)

Blir inga bilder ikväll är verkligen för trött för det men kanske imorgon ;)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: