Onsdag - dax igen

2010-09-15 / 19:50:48
Imorse var det dax igen...jason var glödhet dvs feber på 39grader....det var bara o ta telefonen o börja ringa...först vårdcentralen som skulle ringa upp mig 2h senare. sen jobbet o sist dagis...sen satte jag mig o väntade på telesamtalet...o tillsist ringde dom, fick tid vid 3 tiden. o jason den lille stackarn var helt förstörd o sov typ hela fm.

väl på vårdcentralen var det olika prover som skulle göras, + det vanliga...efter 1h var det fast ställt övre luftrörs infektion....säger mig inte ett piss men det blir 7 dagars penecilin och vi är hemma max 10dagar.
iväg o hämta ut 2 olika sorter medicin, (hur jag nu ska få i han dom 3(!) ggr om dagen) sen hem för att försöka få i dom...sen ringa jobb o dagis för att meddela att vi blir borta max 10 min 7 dagar....

Men det känns skönt o äntligen få bekräftat att han har nått "fel" o att man nu kan bota det.

Sen hade jag o tommy majskolvs kvällsmat...vi satt bara vi två i köket o käkade våra majs kolvar...tommy skojade o sa" så romaniskt vi har det" o åt sedan som kalle anka gör på julafton...Jaaa tänkte jag jääääätte romantiskt ;)

O nu har jag precis vart ute o sprunget, idag orkade jag ett helt varv utan o stanna...är jävligt nöjd o jävligt blöt!! så imorgon får vi väl se om jag orkar 2 varv... eller kanske 1 ½ ja det är ju bra o ha mål sägs det...

nu blir det lite idol innan sängen.

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: