Måndag - nervös

2010-09-20 / 18:16:42
usch jag e nervös i hela kroppen...mäklaren kommer imorgon o jag e orolig, tänk om det inte blir bra?!
skall göra en värdering på lägenheten, alltså inte sälja...
o jag hoppas verkligen att hon höjer värdet på den rejält!! bara att hålla tummarna!

Idag har jag jobbat, skönt o vara tillbaka...fick i uppgift o prova ett av våra nya linser idag med...eftersom jag är den ända brunögda på jobbet, så får man ju ställa upp o kolla så det är heltäckande ;)

Dagens Lins - Solar blue


har förresten exprimenterat lite med håret som ni kanske ser...la i rosa färg på det turkosa, skumt men roligt blev det ;) typ rosa/lila/blå/grön....lite som regnbågen =D

Borde egentligen städa ordentligt nu men jag e för nervig...lika bra o göra det imorgon efter jobbet istället så ingen hinner skita ner stället... ;)
håller just nu på o tvätta...så keligt men ett måste...
fick köpt lite nya snittblommor efter jobbet idag iaf så nu är allt sånt på plats, nä nu får jag stilla mig...håller tummarna o försöker slappna av ;)

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Emily

Lycka till imorn. :)

Kommenterat - 2010-09-20 / 19:16:33  | URL - http://hemmahosemily.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej! Vart köpte du linserna ? :) snyggt!

Kommenterat - 2014-11-08 / 13:04:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: